Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Έσπασε τα κοντέρ ο Διαμαντάκος

Η φετινή χρονιά έχει ξεκινήσει με τους καλύτερους οιωνούς για τον Δημήτρη Διαμαντάκο, αφού από νωρίς ο 20χρονος στράικερ κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Μίτσελ και μαζί μία θέση στο ερυθρόλευκο ρόστερ, γεγονός που τον έφερε μέχρι την Εθνική ομάδα.

Ο Κλαούντιο Ρανιέρι κάλεσε τον επιθετικό του Θρύλου στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα στο πρώτο του παιχνίδι στον ελληνικό πάγκο και στην Εθνική ομάδα, έπειτα από απόφαση του Ιταλού τεχνικού πραγματοποίηθηκαν εξετάσεις, στις οποίες σύμφωνα με την εφημερίδα «SportDay» ο Δημήτρης Διαμαντάκος «έσπασε» τα κοντέρ.
Ο νεαρός στράικερ στις μετρήσεις που έγιναν είχε 4% λίπος στο σώμα του και ήταν ο παίκτης με το μικρότερο αριθμό από όλους τους ποδοσφαιριστές που βρίσκονται στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα, στοιχείο που αποδεικνύει τη δουλειά του Διαμαντάκου μέσω των προπονήσεων...
 πηγη - .redgoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου