Ερυθρό Αστέρα. Οι Μοσχοβίτες, όμως, έκαναν γνωστό ότι μόλις χθες οπαδοί της μισητής αντιπάλου, ΤΣΣΚΑ, προσπάθησαν να το... κάψουν! «Μία ομάδα οπαδών της ΤΣΣΚΑ κατάφερε χθες να μπει στο στάδιο με στόχο βανδαλισμούς και εμπρησμό. Έγιναν, όμως, αντιληπτοί και η αστυνομία, που έφτασε αμέσως, τους ανάγκασε σε φυγή. Οι ταυτότητές τους εξετάζονται αυτή τη στιγμή», σχολίασε ο υπεύθυνος ασφαλείας του σταδίου, το οποίο πριν από λίγες ημέρες επισκέφθηκε μέχρι και ο Βλαντίμιρ Πούτιν.
πηγη -prisonplanet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου